Jak z nami współpracować ?
To my dbamy o to by nasza współpraca układała się na partnerskich zasadach. Wyznajemy przy tym zasadę iż nasze działania odbywają się cicho i skutecznie.
Praktyczne zasady współpracy:
Zawierana jest pisemna umowa o zasadach współpracy, obowiązkach i odpowiedzialności doradcy.
Dokumenty źródłowe są dostarczane do kancelarii 1 raz w miesiącu po zakończeniu m-ca, którego dotyczą.
W Kancelarii są ewidencjonowane w księgach podatkowych oraz sporządzane są odpowiednie deklaracje podatkowe.
Doradca przekazuje te deklaracje do urzędu skarbowego.
Podatnik otrzymuje wypełnione dowody przelewów do urzędu skarbowego.
Doradca sporządza listę płac i deklaracje do ZUS, które przekazuje do ZUS w formie papierowej lub elektronicznej.
Płatnik składek otrzymuje dowody przelewów do ZUS.
Prowadzenie ewidencji kadrowej może być również zlecone do prowadzenia w Kancelarii.
Współpraca...
Wszystkie nasze decyzje są na bieżąco konsultowane z klientami. Unikamy tym samym nieporozumień, czyniąc współpracę miłą i owocną.
Przykładamy wielką wagę do zagadnień bezproblemowej i nieuciążliwej współpracy. Z nami problemy podatkowe tracą na znaczeniu.